YUMURTA DAĞI SALATASI

Author: LUGAS // Category: ,
Yumurta dağı salatası
Kahvaltılarda yumurtalı ikramları çok seviyorum. Zaten yumurtayıda çok seviyorum. Bu seferki kahvaltı sofrasında da yumurtayı değişik bir şekilde ikram etmek istedim. Aslında malzemeler hep aynı sadece değişik nasıl sunabilirim onu düşündüm. Bu şekilde bir görüntü ortaya çıktı.Malzemeler aşağıda;
*İstediğiniz kadar haşlanmış yumurta,
*Akdeniz yeşillikleri,
*Çok az dereotu,
*Çok az yeşil soğan,
*Zeytinyağı,
*Tuz,
*Mayonez,
*Limon suyu.
Hazırlanışı;
1.Tüm yeşillikleri iyice yıkayın ( Ben bir müddet sirkeli suda bekletiyorum )ve iyice süzüp kurutun.
2.Haşladığınız yumurtalardan ikisinin sarısını ayırın. İki yumurta sarısı, limon suyu, mayonez, tuz ve dereotunu blendıra beraberce atıp, akışkan bir sos elde edin.
3.Akdeniz yeşilliklerini servis tabağınıza yertleştirin.Ortaya doğru hafif tepe şekli verin ve haşlanıp, soyulmuş yumurtaları tepe şeklinde ve yan yana gelecek şekilde otların üstüne dizin.
4.Yeşil soğanları tepede boşluk kalan kısma doldurum.
5.En son olarak hazırladığınız sarı sosu tepenin üst noktalarına yakın yumurtaların üstüne gezdirin. Yanda kalan yeşilliklere zeytinyağı ve tuz gezdirin. Afiyet olsun.

0 Responses to "YUMURTA DAĞI SALATASI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...