YOĞURTLU BİR İKRAM

Author: LUGAS // Category: ,
Bu tarifi eklediğimi sanıyorum ama aradım bulamadım sanırım eklememişim artık eklediysemde kusurabakmayın.
İsmini bilmiyorum gerçekten ama mutlaka eklemem gerekiyordu çünkü ben çok seviyorum bu tarifi. Eskiden çat kapı misafir gelince annem yapardı hep öyle poğaça börek pek bilinmezdi ekmeği dilimleyip üzerine bunu sürerdi misafirlerde bayılırdı sizlerlede paylaşmak istedim.

Süzme yoğurdun içerisine incecik kıyılmış soğan doğruyoruz. Ben bu tarifi üye olduğum forumda yazmıştım ama yoğurtla soğan ne alaka diye tepkiler almıştım. Ama bence çok güzel yakışıyor. İçerisine kuru nane, tuz ve sıvı yağ ekleyip karıştırıyoruz. Dilimlenmiş ekmeklerin üzerine sürerek servis ediyoruz.
Afiyet Olsun.

0 Responses to "YOĞURTLU BİR İKRAM"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...