Ye#32 Çorba Ye etkinliği ve Teşekkür

Author: LUGAS // Category: ,
Bu ayın etkinliklerinden Çorba Ye#32'ye Sevgili Lama evsahipliği yapıyor.Son anda da olsa etkinliğe dahil olabildim,Sevgili Lama'ya kolaylıklar diliyorum.Çorbamız eldeki malzemelerle doğaçlama ortaya çıkmış bir çeşit.

Köfteli Yoğurt Çorbası:
150 gr. kıyma 1 kurusoğan
tuz karabiber
2 bardak yoğurt
1 bardak haşlanmış nohut
1 yumurta
3 kaşık tel şehriye
tereyağ
nane
Yapılışı:
Soğanı rendeleyelim kıyma,tuz karabiber ile karıştırıp minik köfteler yuvarlayalım,unlu tepside yuvarlayarak her yanlarının unlanmasını sağlayalım.2 litre suyu kaynatalım içine köfteleri ekleyelim15 dk .kaynatalım ve yumurta ile çırptığımız yoğurdu yavaşça ekleyelim ve kaynayana kadar karıştıralım,tuz ve 3 kaşık tel şehriye ekleyelim.10 dk. kaynatalım.Tereyağı tavada eritelim 1 tatlı kaşığı nane ekleyip çorbanın üzerine dökelim.



Yukarıda ve aşağıda gördüğünüz ürünler yeni tanıştığım blogcu arkadaşım Seda'dan bana hediye geldi.En son eklediğim kedidili bisuvili(Savoiardi) tarifimde bu biskuvilerden bulmakta zorlandığımı yazmıştım.Bir önceki kedidili ile yaptığım tarife yaptığı yorumda bu biskuvileri eşinin çalıştığı firmanın Türkiye'ye getirdiğini ve bana hediye olarak yollayabileceğini yazmıştı.Beklediğimden çok daha çeşitle karşılaşmak beni hem şaşırttı hem çok mutlu etti.Kendisine teşekkkürlerimi ilettim ama buradan da bir defa daha teşekkür etmek istedim.
Paketimdeki ürünler İtalyan malı Balocco ve Familia marka ürünler,gofret çeşitleri,kahvaltılık musli çeşitleri,çocuklar için kahvaltılık gevrek vekedidili biskuviden oluşuyordu.Çocuklar gofretleri ve kahvaltı gevreğini çok beğendiler.Kedidili biskuvilerin ne kadar işe yaradığını zaten biliyoruz birçoğumuz.
Paketteki bilgi kağıdında ürünlerin organik ve margarinsiz olduğundan bahsediliyordu.
Musli ve kedidili ile denemelerimi önümüzdeki günlerde paylaşırım.
Bu ince davranışın için teşekkür ediyorum Sedacım....




0 Responses to "Ye#32 Çorba Ye etkinliği ve Teşekkür"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...