YAYLA veya YOGURT CORBASI ;))

Author: LUGAS // Category:
MALZEMELER
  • 1/2 su bardagi pirinc
  • 1 su bardagindan 2 parmak eksik yogurt
  • 1/2 su bardagi un
  • 1/2 s.b nohut
  • 1 yumurta sarisi
  • 7 su bardagi su
  • 1.5 corba kasigi tereyag
  • 1.5 corba kasigi nane
  • 1/2 c.k pul biber
  • yeterince tuz

Önce suyumuzu tencereye alip kaynamaya birakiyoruz,arkasindan yikadigimiz pirincleri ekleyip 7_8 dakika kadar pisirelim yan tarafta un,yumurta ve yogurdu bir kapta cirpalim ve yavas yavas pirincimizin uzerine ilave edelim arkasindan nohutunu(ben koymadim unutmusum:))tuzunu ,nanesini ekleyelim ve karistirarak pisirmeye devam edelim uzeri goz goz olunca pismis demektir.Servis ederken erittigimiz tereyagini pulbiberle veya kirmizi toz biberle kizarttiktan sonra uzerine gezdirelim istersek naneyide bu sekilde ekleyebiliriz (ben onceden koydum)

Biz cok begendik daha oncede yapiyordum fakat bu tarzda degildi bu gercekten lezzetli bir corba oldu.Hos cok yemek secen oglum bile "anne bu cok guzel olmus ellerine saglik "diye diye bir koca tabak yediyse daha ne denilebilir ki...

0 Responses to "YAYLA veya YOGURT CORBASI ;))"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...