Ve PİLATES' i Keşfettim...

Author: LUGAS // Category: ,


Kollar sağa , ortaya , sola
Karın içeri, sırt dik,
İki adım sağa , öne ve iki adım sola.
Nefes al, nefes ver...
Gerçek bir kas güçlendirme egzersizleri bütünü , pilates. Kilonuz normal , yada normale yakın, ama çıkık karnınızdan ve belli bölgelerdeki fazlalıklardan şikayetçiyseniz Pilates tam size göre.Bu egzersizle yağ yakmaktan çok , vücudunuzdaki kasları güçlendiriyorsunuz. Düzgün ve fit duran bir görünüm için pilates kesinlikle çok faydalı.
Bugünlerde ya pilates yapıp enerjik ve sıkı olacaksınız , yada yorgun , bezgin gevşek bir vücutla dolaşacaksınız , seçim sizin. Aerobik ve pilates'in birleşimi olan Aerolates ise kilo kontrolünde ve kaybında kesinlikle etkili. Biliyorsunuz , hem hastalıklardan korunmanın , hem de kilo kontrolünün en etkili yollarından biri düzenli egzersiz yapmak. Pilates ile kendimi daha iyi hissettim ve en azından bir kere denemeniz için tavsiye ediyorum..
Peki nasıl yapacaksınız?
Ankara 'da yaşayanlar ve imkanı olanlar ODTÜ pilates kurslarına katılabilir. Çeşitli spor merkezlerinde de kurslar vardır . Tabii grup halinde ve eğitmen eşliğinde çalışmak daha zevkli oluyor. Ben kursa gidemem ve yaşadığım yerde böyle bir eğitim yok diyenler de Pilates CD , DVD edinip evde ve hatta işyerinde bu hareketleri yapabilir.
Haydi hareket zamanı ... Oturmak yok...

0 Responses to "Ve PİLATES' i Keşfettim..."

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...