TÜRKiYE YOLCUSUYUMMM!!!!MEMLEKETiM DENiZLiiiii

Author: LUGAS // Category:

DENiZLi iNCiRLi PINAR PARKI...(kucuk bir kare paylaşmak istedim sizlerle...)

Arkadaslarim,dostlarim ,blogdaslarimm:))))

izin telası sebebiyle bicogunuzu ziyaret edemedim biliyorum ama döndüğümde hepsini telafi etmeye calisacagimm...

ama siz ziyaretlerinizi esirgemeyin olurmuu??;)))

Buyuk bir heyecanla izin gunumuzu beklerken izin geldi çattı...yarin sabah kısmetse yolcuyumm...Güzel Türkiyemin kokusunu,havasini,suyunu ozledimm...en cokta ailemi... Rabbim insallah sag salim gidip gelmemizi nasip eder...dualarinizi eksik etmeyin zira bende ucak korkusu aldı basini gidiyoooo...

Biliyorum beni yalniz bırakmayacaksınız hepinize şimdiden cook ama cook teşekkür ediyor tatil sonrasi gorusmek uzere diyorummm

sevgilerimleeeee...

0 Responses to "TÜRKiYE YOLCUSUYUMMM!!!!MEMLEKETiM DENiZLiiiii"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...