TEMİZLİKTE ISLAK HAVLU

Author: LUGAS // Category:
Belki birçoğunuz biliyorsunuzdur ben kızım doğduktan sonra keşfettim ıslak havluların leke çıkarma özelliğini. Daha çok bebeklerin alt temizliğinde kullanılan ıslak havlular çay,kahve,süt, ve meyva suyu lekelerini çıkarıyor kızım biberon kullanmaya başladığında her yere süt meyve suyu döküyordu onları temizlemek için kullandım hiç leke kalmadığını görünce kazayla çay kahve döküldüğünde denedim ve gerçekten hiç bir iz kalmadan çıkarıyor bu lekeleri.
Mutfak dolaplarımı neyle silersem sileyim iz bırakıyordu buzdolabı bulaşık makinası da öyle birde malum bizim yaramaz o küçük ellerini her yere sürüyor her taraf el izleriyle doluyor aynalar,dolaplar bugün onları da ıslak havluyla silmeyi denedim ve pırıl pırıl oldular sizinlede paylaşmak istedim.
Mutlaka deneyin derim memnun kalacaksınız ;)
Sevgiler..

0 Responses to "TEMİZLİKTE ISLAK HAVLU"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...