Tatil Dönüşü

Author: LUGAS // Category:

Tatil dönüşü evimde bilgisayarın başında tatil anılarını yazmak çok keyifli olacak. Hem de daha iznimin bitmesine 3 gün varken. Birazdan market alışverişimi yapıp kahvaltımı hazırlayacağım. 3 gün boyunca elmalı ne yapsam diye düşüneceğim :). Her neyse şimdi çektiğimiz fotoğraflarla biraz tatilimden bahsedeyim. Bu kabakları ilk defa Kuşadası Migros'ta gördüm. Eşim de dayanamayıp fotoğrafını çekti. Nasıl pişiriliyor ve yeniyor hiç bir fikrim yok. Alttaki resim ise akşam karanlığında çekilen Güvercin Adası'nın fotoğrafı.

Pazartesi günü Selçuk'a gittik. Efesi baştan aşağı dolaşıp gördükten sonra yemek molası verelim dedik. Yedi uyuyanlar'a gitmeden önce fotoğraftaki nefis patatesli ve kıymalı gözlemelerle köpüklü ayranları midemize indirdik.

Sonraki durağımız Meryem Ana'nın evini ziyaret etmek oldu. Günün sonunda ise Selçuk'ta meşhur Şirince köyüne gittik.

Tabi burası oldukça gelişmiş bir yer. Ben görünce çok şaşırdım. Şirince'nin meyve şarapları çok meşhur. Aslında içkiyle çok aramız olmamasına rağmen ısrarlara dayanamayıp girdik yukarıdaki şarap evine. Şarapları sırayla tatmaya başlayınca tatlarının çok farklı olduğunu gördük. İçine ekstradan alkol katılmıyor meyvelerin kendi alkolü var sadece bu yüzden meyve suyu gibi geliyor tadı. Ben karadutluyu eşim de şeftalili şarabı beğenince birer şişe aldık. Şarabın yanısıra zeytinyağı ve sabun da satıyorlardı. Sabunlardan da aldım tabi :).

Ertesi günümüz plajda geçti. Çarşamba günü tekne gezisine çıktık.

Tekneden de Güvercin Adası çok güzel görünüyordu.

Sonra Söke'ye gittik. Priene'deki kocaman dev sütunları çektik. Aziz John kilisesine gittik. Son gün Kuşadası'nın pazarı vardı. Nasıl renkli bir pazar anlatamam. Herşey tazecik görünüyor. Çeşit bol. Ankara'daki pazarla karşılaştırmak imkansız. Burada aktarlarda aradığımız baharatlar otlar pazarda mevcut. Pazardan da alışverişimizi yaptıktan sonra tatilimizi sonlandırdık.

0 Responses to "Tatil Dönüşü"