TANGLİ SOĞUK TATLI

Author: LUGAS // Category:
MALZEMELER:
- 1 Paket tang
- 1 Çay bardağı nişasta(mısır nişastası kullandım)
- 1 Çay bardağı toz şeker
- 4 su bardağı su
- 1 Paket vanilya
BEYAZ KREMA İÇİN
- 3 Su bardağı süt
- 1 çay bardağı nişasta
- 1 çay bardağı şeker
- 1 paket vanilya
HAZIRLANIŞI:
- Su,tang ,nişasta ve şekeri karıştırınız ve orta ateşte muhallebi kıvamına gelene kadar pişiriniz.Ocaktan alıp vanilyasını ekleyiniz.İstediğiniz bir kalıba veya kaselere yarıya kadar doldurunuz.Buzdolabına koyup iyice soğutunuz.
- Beyaz kreması için sütü,şekeri ve nişastayı aynı şekilde sürekli karıştırarak muhallebi kıvamında pişiriniz.Ocaktan alıp vanilyasını ekleyiniz.Soğuyan tang'li karışımın üzerine dökünüz.Tekrar buzdolabında soğutunuz.Dilimleyerek servis yapınız.
NOT:Ben vişneli kullandım ve borcam kalıba döküp soğuyunca ters çevirdim.Dilimleyerek servis yaptım.
AFİYET OLSUN

0 Responses to "TANGLİ SOĞUK TATLI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...