SULU KÖFTE (SEBZELİ)

Author: LUGAS // Category: ,

Uzun süredir tarif ekleyemiyorum pek vakit bulamıyorum. Forum beni bayağı oyaladı ama düzene girdi artık. Ders çalışıyorum sınavlara çok az kaldı hayırlısıyla bir atlatsam çok stres yaptım.
Kayınvalidemden öğrenmiştim bu yemeği evlenmeden önce bilmiyordum ben içine sebzede ekliyorum öylesi daha güzel oluyor suyuna lezzet katıyor.

Malzemeler:

300 gr. kıyma
1 avuç bulgur (pirinç de olabilir)
1/2 soğan
1/2 demet maydonoz
tuz ,biber arzu ettiğiniz baharatlar
1 adet küçük boy patates
1 adet küçük boy havuç
1 tatlı kaşığı biber salçası
1 tatlı kaşığı domates salçası
1 adet küçük boy domates

Yapılışı: Köftesi için, kıyma, rendelenmiş soğan, yıkanmış bulgur, kıyılmış maydonoz, tuz ve baharatları bir kapta yoğuruyoruz ve mümkün olduğunca küçük köfteler elde ediyoruz.
Genişçe bir tencerede 3-4 kaşık sıvı yağ ile salçaları soteliyoruz içerisine rendelediğimiz havuç ve patatesi ekliyoruz. Üzerlerini 3-4 parmak geçecek kadar sıcak su ekleyip bir taşım kaynatıyoruz.
Hazırladığımız köfteleri ve rendelediğimiz domatesi de ilave ederek dilediğimiz kadar tuzu da ekliyoruz.
Bütün malzemeler yumuşayıncaya kadar kısık ateşte pişirip sıcacık sevrvis ediyoruz.
Afiyet Olsun.

0 Responses to "SULU KÖFTE (SEBZELİ)"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...