SOSİSLİ PATATES VE YİNE BİR ÖNERİ

Author: LUGAS // Category: ,

iki gündür boğazım çok acıyordu dün akşam da sesim kısıldı. Eşim aktardan zencefil şekeri almıştı ondan verdi bir tane biraz acı bir tadı var ama çok rahatlattı boğazımı ağrısı kalmadı gerçi sesim hala kısık yarında geçmezse doktora başvuracağım artık.Hani rüyalarda filan bağırmak isteriz sesimiz çıkmaz ya aynen öyleyim betül bir yaramazlık yaptığında var gücümle bağırıyorum ama çıt çıkmıyor hiç böyle olmamıştım:) Eşim çok gülüyor betüş'de garip garip yüzüme bakıyor çok şaşırıyor ben konuşunca gelip gelip sarılıyor görüntü annem ama ses kimin acaba diyordur herhalde kuzum:)

Zencefil şekerini boğaz ağrısı sıkıntısı yaşayan herkese tavsiye ediyorum ve tarifime geçiyorum.


Bir forumda tesadüfen görmüştüm ama hangi forumdu hatırlayamıyorum. Arama motorundan baktım bulamadım yapan arkadaşa çok teşekkür ediyorum. Pazar kahvaltılarına değişik bir öneri oldu bize malzemeleri kendinize göre ayarlayabilirsiniz.

2 adet orta boy patatesi küp küp doğrayıp kızgın sıvı yağda kızartıyoruz.

Başka bir tavada 1-2 adet yeşil biberi doğrayıp az sıvıyağda soteliyoruz 3-4 adet halka halka doğranmış sosisleri de ilave edip azıcık daha sotelemeye devam ediyoruz.

1 adet büyük boy domatesi soyup küp küp doğrayıp sosis ve biberlerin üzerine döküyoruz. Domatesler ve biberler iyice pişip yumuşayınca ocaktan alıp kızarttığımız patateslerin üzerine dökp servis ediyoruz.

Afiyet Olsun

0 Responses to "SOSİSLİ PATATES VE YİNE BİR ÖNERİ"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...