Sobeee

Author: LUGAS // Category:

Bu muhteşem güzellik sevgili emine arkadaşımın ellerinden çıkmış bayıldım çok şık bir aksesuar olmuş bence sadece bu mu daha ne harikalar var blogunda ( http://eminevehobileri.blogspot.com/)hepsi birbirinden güzel el emeklerinin maharetli hamarat arkadaşım benim. Beni sobelemişti vakit bulamadığımdan cevaplayamamıştım. Sevgiler göndererek cevaplıyorum.

1- isim veya lakabınız.__ mine lakabım ortanca
2-Doğum yeriniz.__ankara
3-Hobileriniz__yemeekk
4-En değerli üç şeyiniz.__ailem, eşim, kızım
5-olmazsa olmaz dediğiniz şey.__ ailem,eşim, kızım, sağlık
6-Etkilendiğiniz bir kitap__ Gorki'nin Ana kitabı
7- Gitmek istediğiniz yer__köyüm
8-unutamadığın an__ kızımın doğumu
9-İdeal kadın nasıl olmalı.__ ayakları üstünde durabilen, ailesine çocuklarına sahip çıkabilen, dürüst, saygılı ve sevgi dolu
10-En büyük korkunuz.__ aileme sevdiklerime zarar gelmesi
11-idealiniz__ kızıma iyi bir gelecek sunabilmek onu en güzel şekilde ülkesine ailesine hayırlı bir evlat olabilecek şekilde yetiştirmek
12-En sevdiğiniz yemek__ çok var ama en çok köfte
Teşekkürler emoşum sevgiler..

0 Responses to "Sobeee"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...