SİPARİŞ ÖRGÜ MODELLERİ 3

Author: LUGAS // Category:
Epey bir aradan sonra örgülerle döndüm bir sürü tarifimde birikti ama vakit bulamıyorum ekelemeye. Haftasonu sınavlarım vardı iyi geçti sayılır inşaallah geçebilirim mayıs sonu tekrar başlıyor sınavlar başarılı olursam bu seneyi atlattık demektir uzunca bir süre rahat edeceğim bol bol vaktim olacak mayıs ayından sonra ama şimdilik yine sıkı bir ders çalışma sürecine gireceğim.
Örgüler Hatice arkadaşımdan eli çok güzel çok düzgün örüyor sipariş vermek için mail atabilirsiniz. Fiyatlar 20 ytl civarı değişiyor detaylar görüşülür.
Şirin bir elbise.

Panço, atkı, bere takımı istediğiniz renk ve desende örülebilir.



çok güzel bir panço ben bayılıyorum renkler süper ama dediğim gibi sizin istediğiniz renklerde örülebilir.




Hırkalar çift taraflı giyilebiliyor. Sıcacık tutuyor çok şık gerçekten.


0 Responses to "SİPARİŞ ÖRGÜ MODELLERİ 3"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...