ORMAN KEBABI

Author: LUGAS // Category:





Merhabalar yine iki kişilik olarak vereceğim tarifimi bugün ilk defa yaptım çok beğendik.Yanında başka bir yemek varsa üç kişi de ağırlayabilirsiniz bu malzemelerle. Aslında çocuklar içinde çok besleyici güzel bir tarif olduğuna inanıyorum hem sebze hem et tüketebilecekleri lezzetli bir yemek oldu kuzucuğum da çok sevdi. Eşim çok acıktığı için yemek pişince apar topar servis ettim pek özenli fotoğraf çekemedim kusura bakmayın.

Malzemeler:

250 gr.kuşbaşı et (ben kuzu kuşbaşı kullandım)
2 adet küçük boy patates
1 adet havuç
1-2 dilim kaşar peyniri
1/2 su bardağı bezelye
1/2 soğan
1 su bardağı sıcak su
1 adet küçük boy patlıcan
tuz,kekik ve arzu ettiğiniz baharatlar
Yapılışı: Kuşbaşı eti 1-2 kaşık sıvı yağ ve küp küp doğradığımız soğanlarla birlikte kavuruyoruz.
Patetes,patlıcan ve havuçları tavla zarı şeklinde küp küp doğruyoruz ve sıvı yağda kızartıyoruz.kızardıktan sonra havlu kağıt üzerinde yağlarını çektiriyoruz.
Etlerimiz yumuşayınca sebzelerimizi içine ilave edip sıcak suyumuzuda ekliyoruz bir taşım kaynatıyoruz.
Borcam bir kaba yemeğimizi koyup üzerine kaşar peynirlerimizi diziyoruz fırında kaşar peynirleri eriyene kadar pişirip sıcak sıcak servis yapıyoruz.
Afiyet olsun..

0 Responses to "ORMAN KEBABI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...