MISIRLI BROKOLİ SALATASI

Author: LUGAS // Category:
Selam arkadaşlar bu günlerde pek pc ile aram iyi değil daha doğrusu dişlerimle ilğili problemim olduğu için sürekli hastanelerdeyim.Diş ağrısı çekenler bilir bir taraftan alerjim arttı bir taraftan da dişler anlayacağınız durum berbat:(
Tabiki sizleride pek ziyaret edemedim kusuruma bakmayın beni ziyaretleriniz ve yorumlarınızla yalnız bırakmadığınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.Canlarım benim iyiki varsınız valla yorumları görünce çok seviniyorum.Hatırlanmak güzel şey....Neyse resimdede gördüğünüz gibi bugün brokoli sevenlere bir görüntü olsun dedim ;Şahsen ben çok seviyorum her türlü tarifinide zevkle yapıyorum (laf aramızda bizim evde yiyen sadece benim)Gelelim basitçe tarifime:
MALZEMELER:
- 500 gr brokoli
- 1 küçük kase haşlanmış mısır
- Kırmızı biber(ince doğranmış)
- 2-3 diş sarımsak(dövülmüş)
- Zeytinyağı,limon suyu,tuz
HAZIRLANIŞI:

- Brokolileri güzelce yıpayıp kaynamış tuzlu suyun içinde haşlıyoruz.Fazla haşlamayı dağılmasınlar.Geniş bir kaba soğuk su koyalım ve haşlanan brokolileri soğuk suya çıkaralım ve sonra süzelim.Renklerinin yeşil kalması için soğuk suya çıkarıyorum.Brokolileri haşlanmış mısırları ve ince doğranmış kırmızı biberi servis tabağına alıyoruzDaha sonra istediğin miktarda(burda ölçü vermiyorum herkesin damak zevkine göre miktarı ayarlanabilir)Zeytinyağı,limonsuyu,dövülmüş sarımsak ve tuzu da ekleyerek güzel bir sos hazırlıyoruz.Salatamızın üzerine gezdirip servis yapıyoruz.
AFİYET OLSUN

0 Responses to "MISIRLI BROKOLİ SALATASI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...