Meyveli Kup

Author: LUGAS // Category:


Sıcak yaz günlerine yakışaçak serin meyveli bir kup.Aslında kalan malzemeleri değerlendirmek için yaptım bu kupları.Çilekli pervane için çırptığım kremadan bir miktar artmıştı,dondurucuda da limonlu barlardan tepside kalan kırıntılar vardı.Biraz da şeftali ve çilek doğradım,tabana krema ,üzerine biraz limonlu bar kırıntılarından ekledim daha sonra şeftali ve çilek parçaları ekleyerek malzemeler bitene kadar tekrarladım bu işlemi.Krema şekersiz olduğu için araya ve üst kısmına çilek reçeli ekledim biraz.Buzdolabında soğutarak servis yaptım.Değişik meyvalar ile de yapılabilir ve bir top dondurma ile servis yapılabilir.

Gelelim sobeye,Sevgili Arkadaşım Kirpiktekigözyaşı sobelemiş beni,hemen yazayım.
Konu takıntılar:) Mutfak lavabosunda el yıkanmasını asla kabul edemem eşime ve çocuklara yıkatmıyorum ama eşim bu yasağı deliyor çoğunlukla.Hindistancevizi kokulu parfum ve sabun asla sevmiyorum.Pasta ve tatlılarda mecbur kalmadıkça kullanmıyorum.Arabaya bindiğimde çalıştırmadan mutlaka kapıları kilitliyorum ki bu da büyükşehirin verdiği bir takıntı sanırım.Alışverişten geldiğimde hemen çantamı boşaltıp bozukpara ve faturalardan temizliyorum.Mutfakta çalışırken ellerimi sıksık yıkayıp mutlaka kurulama beziyle kuruluyorum,kurulama bezi yanımda olmadan çalışamıyorum.Şimdilik aklıma gelenler bu kadar.

0 Responses to "Meyveli Kup"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...