Kremalı Mantarlı Makarna

Author: LUGAS // Category:


Kaç gündür kendimi çok iyi hissetmediğimden tatil dönüşü yaptıklarımdan siteye eklemeye fırsat olmadı. Bugün sonunda baş ağrısıyla uyanmadım, umarım gün boyu yanıma uğramaz. Daha önce kremalı makarna ne yapmıştım ne de yemiştim. Elmalı Pizza'dan artan kremayı değerlendirmek için bu makarnayı yaptım. Bu makarnayı yaparken kullandığım mantarlardan da irilerini seçip mantar dolması yaptım. Onun tarifini de ilerde vereceğim.

Malzemeler:

  • 1/2 paket makarna
  • 1 küçük paket krema
  • 250-300 gr mantar
  • tuz, karabiber
  • zeytinyağı
Yapılışı:

Makarnayı bildiğiniz yöntemle haşlayın. Haşlanırken temizlenmiş ve doğranmış mantarları biraz zeytinyağında suyunu çekene kavurun. Karabiber ve tuzunu ekleyip karıştırın. Kremayı ekleyin. Yoğun bir sos haline gelene kadar pişirin. Daha sonra sosu makarnaya ekleyin ve iyice karıştırın. Tabaklara alarak servis yapın.

Afiyet olsun..

0 Responses to "Kremalı Mantarlı Makarna"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...