Kremalı Kahveli İncir Tatlısı ve Peynirli Lokmalık Börek

Author: LUGAS // Category: ,


Bu tatlıyı ve böreği teyzemler bebek görmeye geldiği zaman yapmıştım. Fikri yine tvde izlediğim Oktay Usta'dan aldım ama maalesef tarifini kaçırdığım için kekini ve muhallebisini kendim uydurarak yaptım. Orjinal tarife buradan ulaşabilirsiniz. Fakat ben tvde izlediğimde kekine ceviz de katılıyordu. Ama internet sitesinde ceviz kullanılmamış görünüyor. Ben kekine ceviz ilave ettim, şeker miktarını azalttım. Kreması için kullanılan toz şantiyi kullanmadım. Süslemeyi de sadece damla çikolata ile yaptım..



Bu hazırlaması kolay ikramlıkları teyzemlerden sonra 2 kere daha misafirlerim için hazırladım. Hem lezzetli, hem hazırlaması basit hem de görünüşleri çok hoş.. Milföy hamurlarını muffin kalıplarına aşağıda görüldüğü gibi yerleştirin. İçlerine beyaz peynir, kaşar peyniri, maydanoz ve yumurta beyazından oluşan karışımı paylaştırın. Ağızlarını bohça yapar gibi kapatın ve bir kürdanla tutturun. Yumurta sarısı sürüp 180 derece fırında pişirin. Kalıptan çıkararak, servis yapmadan kürdanları da çıkartın.



Afiyet olsun..

0 Responses to "Kremalı Kahveli İncir Tatlısı ve Peynirli Lokmalık Börek"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...