Kartopu

Author: LUGAS // Category:
Başka bir çok blogda görüp denemek istediğim bu çok şeker kartoplarını dün kurs arkadaşlarım için hazırladım.Daha önce de geçen hafta misafirlerim için hazırlamıştım ve çok beğenilmişti.Benimkiler renkli olduğundan kartopu özellğini kaybetmiş gibi görünüyor,siz hindistancevizine bularsanız yine kartopu olarak isimlendirebiliriz.

Malzemeler:
3 bardak hindistan cevizi
1 kutu krema(200ml.)
4/3 bardak şeker
1 vanilya
1 bardak süttozu
Bütün malzemeyi karıştırıp ceviz büyüklüğünde parçalar alarak ortasına bir adet bütün fındık yerleştirip yuvarlıyoruz.
Hindistan cevizine veya benim yaptığım gibi Antepfıstık tozuna veya pembe şekerlemelere bulayarak buzdolabında 3 saat kadar bekletip servis yapıyoruz.
Ben geçen hafta yaptığım kartoplarından kalanları kapalı kutuda buzdolabında 3 gün kadar sakladım tadından hiçbirşey kaybetmemişti.

0 Responses to "Kartopu"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...