KAĞITTA BALIK

Author: LUGAS // Category:

Malzemeler:

3 Adet herhangi büyük balık ben levrek tercih ettim
3 Adet patates
3 Adet soğan
2 adet domates
4 Diş sarımsak
2Adet limon
tane karabiber,maydanoz,dereotu,taze kekik,tuz,to karabiber,

ve pişirme kağıdı


Yapılışı: Balığı yıkayıp tuzluyoruz içine sarımsak tane karabiber ve soğan dilimleri koyuyoruz pişirme kağıdımızın üzerine koyuyoruz.Yarım ay şeklinde doğradığımız patatesleri halka halinde kestiğimiz limonları, soğanları,domatesleri,maydonozu (arzuya göre dereotu ve ya kekik koyabilirsiniz) üzerine yerleştirip çok az zeytin yağı gezdiriyoruz kağıdımızın kenarlarını sıkıca kapatıp iğneyle bir kaç delik açıyoruz fırınımızda yarım saat kadar pişirip servis ediyoruz.

Ben balığımın başlarını kestim görüntü plarak güzel durmadı ama ben balığı başıyla pişirince sanki canlıymış gibi geliyor ve üzülüyorum.

Afiyetler Olsun...

0 Responses to "KAĞITTA BALIK"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...