Kadayıf Dolması ve Erzurum

Author: LUGAS // Category:

Birgün bana''Erzurum'dan sana kadayıf dolması gelecek'' deseler ''Hadi canım,Erzurum nerde ben neredeyim'' diyr cevap verirdim zannediyorum.Ama İnternetin böyle bir şeye vesile olacağını ise hiç düşünemezdim doğrusu.
TarifDefteri Forum da tanışıp arkadaş olduğumuz sevgili Sema'ya kızının ilk yaş doğum gününde barbie pasta yapabilmesi için gereken şeker hamuru ve bazı süsleme malzemeleri ve kalıplar ve ahşap boyama kursunda yaptığım bir kutu gibi ufak tefek hediyeler de göndermiştim Erzurum'a.Görmeden muhabbet duymak böyle bir şey sanıyorumki,kalpler karşılıklı mutlaka.
Sema ,çam sakızı çoban armağanı diyerek bana olan muhabbet ve sevgilerini de beraber yollamış iki gün önce gelen kargo ile.Teşekkür ediyorum güzel gönüllü arkadaşıma.
Akşam üzeri gelen kargoyu tebessüm ve heyecanla açınca kendi hazırladığı kadayıf dolmalarının yanında,Erzuruma özgü semaver,Telkari çalışılmış minyatür takunyalar,kızım için elleriyle ördüğü şık bir atkı ve yine minik süsler ve tokalar ile karşılaştım ve çok mutlu oldum.
Kadayıf dolmasını tatmak aileden bir çok kişiye kısmet oldu ve çok beğenildi.Ben çırpılmış yumurtaya buladım ve kızgın yağda kızartıp soğuk şerbete attım sadece.Taze kadayıf ile lahana dolması sarar gibi hazırlanıyormuş Sema'nın tarifine göre,denemek isteyenler için.
























0 Responses to "Kadayıf Dolması ve Erzurum"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...