İNŞAALLAH OKUYORSUNUZDUR

Author: LUGAS // Category:
Dün şahit olduğum bir saygısızlığı yazmadan edemedim. Yazımı yazarken çok dua ediyorum inşaallah bir gün bir yerlerde okurlar bu yazdıklarımı ve belki azıcık arları varsa utanırlar ve birdaha böyle bir haraketi tekrarlamazlar.
Dün Kızılaydan dönüyorduk minibüsle, en arka koltuğa üç kişi oturdu. Çok acıkmışlarmış! açtılar ellerinde ki poşetleri ekmek arası bir şeyler yemeye başladılar bu yetmez gibi bir yandan da meyve suyu mu açalım ayran mı açalım diyorlar. Birisi yaşlıca bir bayan diğerleri genç bir bayan ve bir erkek. Yaşlı olan, erkeğe(büyük ihtimal oğluna) diyor ki sende ye yemeğini ben cevap olarak bekliyorum ki yok dolmuşta ayıp olur nerdeee demez mi burası biraz sıkışık yoksa bende yerdim..
Yanlarında ki koltukta da küçük bir kız oturuyor canı çeker mi çekmez mi dolmuş leş gibi yemek kokar mı kokmaz mı hiç umurlarında değil. Bağıra çağıra konuşmaları da cabası mobilya beğeniyorlarmış, sanırım gençler nişanlı biraz daha inmeseler dolmuştan herhalde bütün hayat hikayelerini öğrenmiş olurduk.
Biraz söylendim eşim sakın ilgilenme dedi yoksa şoföre söyleyecektim. Onca kişiden hiç kimse itiraz etmedi bu saygısızlığa, iğrençliğe.
Yazılacak o kadar söz var ki ama maalesef onlar kadar fütursuz saygısız olamadığım için yazamayacağım dediğim gibi inşaallah bu yazımı okurlar.

0 Responses to "İNŞAALLAH OKUYORSUNUZDUR"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...