İKİNCİ SINIFA GEÇTİM :)

Author: LUGAS // Category:

Merhabalar herkese bir aydan fazla olmuş birşeyler yazmayalı hiç elim varmıyor canım istemiyor nedense fotoğraf çekesim yok, yeni tarif deneyesim yok ,olanları ekleyecek takatim de yok biraz toparlanabilsem birikenleri eklesem ama bakalım ne zaman gücümü toplarım.

İkinci sınıfa geçtim artık iki dersim vardı zayıf olan onları da bütünlemede verdim ve sınıfımı geçtim:) bakalım bu dönem ne yapacağım yine uzun bir çalışma maratonuna girmem gerekiyor.

Kardeşim nişanlanıyor görümce oluyorum artık hayırlısıyla inşaallah hep mutlu olurlar.

Kızım büyüyor ve büyüdükçe daha hareketleniyor nerden buluyor bu enerjiyi düz duvara tırmanıyor diye bir tabir vardır ya bugün ben onu canlı canlı yaşadım:) elini atıyor bacağını atıyor duvara tırmanmaya çalışıyordu ya şaştım kaldım ne yapacaksa geçen günde buzdolabının içine girmiş raflara tırmanmaya çalışıyordu bir dakika yanlız bırakamıyorum azıcık sesi çıkmayıversin içim bir fena oluyor hemen koştura koştura aramaya başlıyorum ev içinde.

Böyle olması iyi bazen yorgunluktan basamasamda ayaklarımın üstüne oturup bir köşede sessiz sakin durmasını hiç istemem doğrusu.

Bugün bebek görmeye gittik çok sevdi bebeği öptü, kokladı, şarkılar söyledi güldürmeye çalıştı hayvan taklitleri yaptı öyle tatlıydı ki büyüdüğünü iyice belli etti.

Aslında iyi anlaşıyor bu ara çocuklarla ama mesela bir arkadaşına gel diyor o gelmeyince başlıyor ağlamaya gidip çocuğa vurmaya kalkıyor herşeyi, herkesi kendisi yönlendirmek istiyor bu yaşta ki çocukların hepsi aynıdır sanırım. Buda geçecek deyip sabrediyoruz.

Önümüzde ki yıl kreşe verebilsem çok iyi olacak onun için inşaallah.

Başka da bir değişiklik yok hayatımızda bazen çok hevesle açıyorum blogumu bir şeyler yazayım diye yok olmuyor bir iki yazıyorum sonra silip kapatıyorum nedendir bilmiyorum. Özellikle ramazan da çok istemiştim pide tariflerimi, ramazan sofralarımı eklemeyi olmadı.

önümüzde ki hafta eklemeye çalışacağım inşaallah.

Herkese iyi geceler..



0 Responses to "İKİNCİ SINIFA GEÇTİM :)"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...