HARİKALAR DİYARI

Author: LUGAS // Category:
Yarım saattir oturup fotoğraflara bakıyorum tarif ekleyecektim ama hiç içimden gelmedi kaç defa yazdım yazdım sildim bende yazdan kalma fotoğraflarımızdan paylaşmak istedim güzel bir gündü sıcacık, şu an battaniyeye sarılmış ısınmaya çalışırken fotoğraflar içimi ısıttı. Ankarada deniz yok evet ama görülmeye değer o kadar güzel yerler var ki işte onlardan biri Harikalar Diyarı.
Hem yeşillik güzel bir park hem de içindeki masal adasıyla gerçekten kendinizi masallarda hissedeceğiniz bir yer. Red Kit, Tom ve Jerry, Pamuk Prenses, Şirinler, Taş Devri,Çizmeli Kedi Kırmızı Başlıklı Kız ve daha bir çok masal ve çizgi film karakterlerinin temsili evleri, maketleri var Ankarada oturupda görmeyenler mutlaka görmeli.

Fotoğrafların üzerlerine tıklayıp büyük boyutlarını görebilirsiniz.









0 Responses to "HARİKALAR DİYARI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...