Fıstıklı Tatlı

Author: LUGAS // Category:
Daha önce yaptığım Gökkuşağı Pastadan artan kremayı bu tatlıda değerlendirmiştim.
Taban olarak kedidili biskuvileri dizdim ve sütle ıslattım.Fıstık krokan elde etmek için Antep fıstıklarını tavada 3-4 dk. çevirdim, 2 yemek kaşığı tozşeker ve 1 yemek kaşığı su ekledim .Suyunu çekip karamelize olunca başka bir tabağa aldım ve soğuduktan sonra kedidillerinin üzerine yaydım.
Daha sonra 1 su bardağı süt tozu ,3su bardağı hindistan cevizi,1 çay bardağı toz şeker ,1 kutu çiğkrema,1 çay bardağı süt ve vanilyayı karıştırdım ve gökkuşağı pastadan artan çikolatalı krema ile karıştırdım.Ve fıstıkların üzerine kremayı gezdirdim.
Buzdolabında 4-5 saat dinlendirip servis yaptım.

0 Responses to "Fıstıklı Tatlı"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...