Fırında Kremalı Patates

Author: LUGAS // Category:
Hepinize selam arkadaşlar.Bu günlerde bloguma fazla zaman ayıramıyorum.Yorumları ve ziyaretleriyle beni ve blogumu yalnız bırakmayan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
Hepinizin bildiği bir tarifi paylaşacağım bende çok seviyorum.Özellikle et yemeklerinin yanında çok yakıştığını düşünüyorum.Tabii ben her şekilde yiyorum o da ayrı...Hepinize kolay gelsin.
MALZEMELER:
- 4 tane orta boy patates
- 1 küçük paket krema
- 1/2 su bardağı süt
- Rendelenmiş kaşar peyniri

- Muskat rendesi(isteğe bağlı)
HAZIRLANIŞI:
- Patateslerin kabuklarını soyup birer parmak kalınlığında yuvarlak olarak dilimleyiniz.Fırın kabınıza yanyana diziniz.Üzerine biraz tuz serpiniz,sütünü dökünüz ve isteğe bağlı olarak biraz muskat rendeleyiniz.Sıcak olan fırına koyup patatesler yumuşayıncaya kadar pişiriniz.Patatesler pişince fırından alıp kaşar peynirini serpiniz ve tekrar fırına koyup hafif kaşar peyniri kızarmalı olunca çıkarınız.
NOT:Patatesleri birbirinin üzerine gelecek şekilde merdiven gibi diziniz.
AFİYET OLSUN.

0 Responses to "Fırında Kremalı Patates"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...