Domates soslu&Ispanaklı Ravyoli

Author: LUGAS // Category: ,
Bu güzel tarifi Özgür Şef'in showmax' da yayımlanan programında izledim ve denedim.
Klasik makarna hamuru hazırladım.
Çok ince olmayacak şekilde *makarna makinesinde açarak su bardağı ile iki yuvarlak kestim.
Ortasına az haşlanmış, soğanla sotelenmiş istenilen baharatlar eklenmiş ıspanak koydum ve bir dilim taze kaşar peynir ekleyip kenarlarına yumurta akı sürerek iki hamuru yapıştırdım.
Domates,sarımsak,maydonoz ve çeşitli baharatlarla domates sos hazırladım.Kaynar tuzlu suda haşladığım ravyoliyi servis tabağına alarak üzerine domatesli sosdan gezdirip,sarımsaklı yoğurt ve biberli yağ ile servis yaptım.



*Kullandığım makarna ve hanur açma makinesi yukarıda

0 Responses to "Domates soslu&Ispanaklı Ravyoli"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...