Dikkat Çook Sıcak ..!

Author: LUGAS // Category: , ,
İşte benim zor zamanlarda kurtarıcım Pizza Hut :)

Zil Çaldııı...

Kim O?

Biz Geldikkkkkkkkkk...

Sizde Kimsiniz (Çaktırmadan pencereden bakar)

Abovvvvv :) Arkadaşlarımız ve Eşleri Sürpriz Bir Misafir :)

Arkadaşlar: Hadiyin Hazırlanın Sahile Gidiyoruz..

Biz: Ne.. Olurmu Bi Gelin Soluklanın

Arkadaşlar: Yok olmaz zaten habersiz geldik..Hadi Hadi hazırlanın yemeğe gidiyoz..

Biz: Ne Yemeği?

Arkadaşlar:Hayırdır hazırda yemeğinmi var hepimize yetecek kadar? (Gülüşmeler)

Biz:Yemekle mi korkutucaksınız bizi hadi geçin içeri size yemek ısmarlıyım sonra gezeriz rahat rahat :) O kadar yoldan gelmişsiniz :) Az bi soluklanın :) (Zorla içeri girerler,Aslında davetsiz ve habersiz Çat kapı misafirden pek hoşlanmam bu bir gerçek..Hatta Yüzüm Düşer :) Ama canım arkadaşlarımızı çok severim ..Biraz çokmu dürüst oldum ne :) Ama çoğumuz böyledir öyle değilmi ? Yada şöyle diyeyim hoşlanmadığım insanlar çat kapı yaparsa :) ) Ve Nefisss Pizzalar..Pizzacı çocuk artık yolu ezberledi..Ne zaman evde yemek olmasa ilk aklımıza gelen siparis Pizza Hut :) Yeni ambalajıyla Dikkat Çok Sıcak :)

4 çeşit pizza Siparisi Verdim..İşte O leziz Pizzalar :)




Photobucket

Orta Boy Pizza Hut 4 Mevsim + Çiftlik Evi

Photobucket
Pastırmalı Büyük Boy Pizza

Photobucket

Küçük Boy Kavurmalı Pizza

Photobucket

Küçük Boy İnce Hamur Kavurmalı Pizza

Photobucket

Bu sefer hepsi bir arada olunca fotograflayayım dedim :) Güzel Bir Anı Olsun Bana :))

0 Responses to "Dikkat Çook Sıcak ..!"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...