Çikolatalı Fıstıklı Pasta

Author: LUGAS // Category:

Burada küçük bir hile var! Bir pandispanya hamurunu ikiye böldüm birine kakao kattım , diğerine ise haşlayıp blendırda çektiğim ıspanak yapraklarını karıştırdım. Yeşil , fıstıklı görünümde bir pandispanya elde ettim , küçük hile bu. Pastanın ara katlarına ve üstüne, minik fıstıklı çikolata parçaları serpiştirdim.Oldukça hafif , krema ve kekinde yağ yok hatta çikolata rendeleyeceğim için beyaz kremaya şeker katmadım . Gerçekten çok hafif ve görüntüsü güzel oldu. Deneyin , pişman olmayacaksınız...:))


Çikolatalı Fıstıklı Pasta

Malzemeler
Pandispanya
4 iri yumurta
4 fincan şeker
3 fincan un
1,5 fincan nişasta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Kakaolu için 2 kaşık kakao
Ispanaklı için bir bardak ıspanak yaprağı
Beyaz Krema
1 kilo süt
2 kaşık dolusu buğday nişastası
2 kaşık dolusu un
vanilya
4 kaşık şeker
Kakaolu krema
1/2 lt süt
1 kaşık dolusu un
1 kaşık dolusu nişasta
2 kaşık kakao
3 kaşık şeker(silme)
Süslemek için Mabel 'in fıstıklı sütlü çikolatası
Yapılışı
Pandispanya hamurunu hazırlayın. Yumurtayı ve şekeri iyice çırpıp un , vanilya ve nişastayı ekleyin . Bu karışımı iki eşit parçaya bölün. Birine kakao katın diğerine haşlayıp blendırdan geçirdiğiniz ıspanakları karıştırın. Kakaolu ve ıspanaklı olmak üzere iki ayrı hamurunuz olacak . Bunları 18 cm lik pasta kalıbında ayrı ayrı pişirin. Kremaları da pişirip bir kenara koyun.Pasta haline dönüştürmeden önce tüm malzemeleri bir gün dinlendirmekte fayda var.Kakaolu pandispanyayı 3 parçaya, ıspanaklı pandispanyayı 2 parçaya bölün , kekleri sütle ıslatın. Önce kakaoludan başlayarak aralarına bolca krema sürüp bıçakla doğradığınız fıstıklı çikolata parçalarını yayarak dizin . En üste kakaolu kremayı sürüp ,bolca fıstıklı çikolata parçaları serpiştirin. Pastanız hazır . Afiyet olsun.

0 Responses to "Çikolatalı Fıstıklı Pasta"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...