BU KADARINA PES!!

Author: LUGAS // Category:
Gerçekten böylesini ömrü hayatımda görmemiştim Bendensofralarınıza adlı blog arkadaşım bir blog paylaşmış bizlerle ama öyle böyle değil hayretler içinde kaldım blogda gezinirken, Edacık isimli biri kalkmış yemek blogu yazan arkadaşların blogunda yayınladığı tarifleri olduğu gibi kopyalamış resimlerde ki isimleri zahmet edip silmemiş bile, olduğu gibi hayat hikayelerini, gezilerini, resimlerini, herşeyi kopyalamış, blogu reklamlarla doldurup haliyle yorumları da kapatmış. Bu kadar da olmaz bu kadar insanların emeğiyle oynanmaz oturup zaman ayırıyoruz bu tarifleri yapmaya, yazmaya bazen çocuğumuzdan bazen eşimizden çaldığımız zamanlarda yazıyoruz çoğumuz bloglarımızı yazık değil mi bunca emeğe. Hiç mi yüreği sızlamaz sırf para kazanacağım diye kendini bu durumlara düşürmeye değer mi ? Hepimiz şikayette bulunursak belki yayından kaldırılır bu blog diye düşünüyorum nasıl yapacağım bilemiyorum ama bloggerda kötüye kullanımı bildir diye bir seçenek görmüştüm araştırıp bulacağım ve şikayetimi yapacağım inşaallah.
Hem sadece yemek de değil örgülerde çalınmış eğer bir kuruş dahi kazandıysa haram zehir zıkkım olsun hastane parası olsun inşaallah.
İşte o blog http://yemek-evi.blogspot.com/

0 Responses to "BU KADARINA PES!!"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...