Bu kadar da olmaz pessssssssss

Author: LUGAS // Category:
Arkadaşlar dünden beri sinir içindeyim belki çok şaçma diyeceksiniz ama benim için öyle değil.Bizler burda evimizde yaptığımız ufak tefek te olsa beğendiğimiz tarifleri hiç bir art niyet olmadan birilerine belki yardımı olur diye emek harcayıp resimlerini çekip sitelerimizde yayınlıyoruz.Fakat akşam nette gezinirken ne göreyim hemen hemen bütün tariflerim başka bir sitede aynen resimleriyle birlikte yayınlanıyor.Önce bir resim ne olacak dedim ama birde baktım ki neredeyse tamamını alıp koymuşlar.Zahmet edip izin almak veya link verme gereği bile duymadan.Evet bende bloglarımda netten alıntı yapıyorum ama izin alıyorum ayrıca netten aldığım modellerede mutlaka kaynak ve alıntıdır diye ekliyorum.Yanlış mı düşünüyorum?Aşşağıda bu sayfanın linkini veriyorum lütfen bakarmısınız haklımıyım değilmiyim kızmakta.Bu kadarınada pes yani.Ayrıca yorum olarakta yazdım ama yazdığım yorumu burdada ekliyorum.
http://orguler-yemekler.blogspot.com/2009_09_11_archive.html
YORUM:Bu resimleri burda görünce şok oldum.Blogunuzda benden izinsiz resimlerimi ve tariflerimi yayınlamışsınız.Zahmet edip sorma gereği ayrıca link verme gereği bile duymamışsınız.Lütfen yapılan emeklere biraz sayğı gösteriniz.Bende blogumda bir yerden alıntı yaptığım zaman özellikle kaynak belirtiyorum.Bu konudaki hassasiyetide herkesten bekliyorum.Ayrıca kusura bakmayın demeyeceğim sizide kınıyorum.

0 Responses to "Bu kadar da olmaz pessssssssss"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...