Browni Cheesecake (Çilekli)

Author: LUGAS // Category:
Uzunca bir süre buralarda olamıycam, İtalya seyahatine çıkıyorum. Hazırlıklarım epey zaman alacak gibi, tekrar görüşene kadar da sizi ağız tadıyla bırakayım dedim ve browni cheesecake ile hoşçakalın diyorum :)

Cheesecake malzemeleri:
  • 250 gr labne peyniri
  • 1 adet yumurta
  • 3 çorba kaşığı tozşeker
  • 1 kase çilek

Browni malzemeleri:

  • 100 gr tereyağ
  • 100 gr bitter kuvertür çikolata
  • ½ su bardağı tozşeker
  • 3 adet yumurta
  • ½ su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu

Yapılışı:

  1. Browni karışım için; tereyağ ile çikolata benmari usulü eritilir. Ayrı bir kapta yumurta ve toz şeker mikser yardımıyla enaz 15 dk kadar çırpılıp kar haline getirilir. En son olarak un ve kabartma tozu eklenip erimiş çikolatada ilave edilerek kaşık yardımıyla iyice karıştırılır. Yağlanmış kelepçeli kalıba kek karışımı dökülüp önceden ısıtılmış 170 derecelık fırında 15 dk pişirilir. piştikten sonra çıakrılıp sogumaya bırakılır.
  2. Cheesecake karışımı için; tüm malzemeler mikser ile krema kıvamına gelene kadar çırpılır. Daha sonra sogumuş olan kek karışımının üzerine cheesecake karışımı dökülüp enaz 1 saat 150 derecede pişmeye bırakılır.
  3. Cheesecake piştikten sonra oda ısısında ılıması beklenip buzluga kaldırılır enaz 5 saat donması gerekiyor. Ben ç.ikolata eritip üstüne döküp öyle servis yaptım ama dilerseniz siz içerisinde çilek tadı oldugu için ayrıca çilek sos yapıpta süsleyebilirsiniz.

Afiyet olsun...


0 Responses to "Browni Cheesecake (Çilekli)"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...