ııı ıııı

Author: LUGAS // Category:
Sabah saat 7-8 gibi başucumda bir karaltı hissediyorum zar zor açıyorum ki gözümü kızım fu (su) diyor kalkıp suyunu içiriyorum. 5 dakikacık daha yatsam diyorum ki bu kez "amme, amme" acıkmış karnını gösteriyor mümkün mü artık yatmak kalkıp süt ısıtıyorum azıcık daha uzansam ne olur gözlerimi açamıyorum ama olur mu bu kez eşim çok acıktım diyor artık uyku kaçtı istesem de uyuyamam kalkıp çay koyuyorum. Akşama misafir gelecek ev toparlanacak ikramlık birşeyler hazırlanacak eşim markete gidiyor 3 oda 2 balkon harap durumda bende oraları temizlesem... Betül'ü de götürümüsün?.... cevap "uğraşamam onunla"
Kızım gel biraz uyutayım senide ben ev işlerimi bitireyim?... cevap "ıı ııı"
Halbuki balkona tv koyduğumuzda ne çok sevinmiştim orda oturup kalkacağız diğer odalar temiz kalacak Betül'e rağmen mi? Ne büyük hayalmiş meğer.
Bacağıma sarılmış ben nereye gidersem oraya elektirkli süpürgeyi o açacak -annem ne olur akşama misafir gelecek bugün ben yapayım yarın sen süpürürsün olur mu?... yine kocaman bir "ıııı ıııı"
Uyku akıyor gözlerinden ayaklarım uyuşana kadar sallıyorum uyudu sanıyorum ki yatağına koyduğum an gülücüklerle kalkıyor hadi bugünde vaktinde uyumayıversin diyorum.
Eşim geliyor marketten " çok açıımmmmm" Dergide bir tarif görülmüş imkanı yok artık yapacaksın onu. Ama önce Betül' ü uyutmalıyım karnını doyurmalı önce ve tam bir saat boyunca ayakta sallamalı. Of Sonunda uyudu o uyuyup uyanana kadar ben her işimi yaparım(kimi kandırıyorsam)
İstenilen tarif yapılır eşininde karnı doyar bulaşıklar seni bekler sen de açsın ama birşeyler yemen gerek vakit yok ki cadı kız uyanmadan daha börek yapmalıyım.
Ayakta duramıyorsun şu bel ağrım olmasa mecburen oturarak yapacaksın bütün malzemeyi yere indir.
Allah'ım ne olur tekrar uyusun sesi geliyor Betül'ün..
iyi babasının yanına gitti belki biraz oyalar babası??? "Kızım annene git" ağlama bak annen mutfakta.
Kapıda sinsi bir gülümseme yerde ya malzemeler diyor ki içinden "acaba ilk hangisine saldırsam" yufkadan koca bir parça gitti kızım dur diyemeden eyvah yumurtayı döktü . Yılmaaaaz ne olur biraz yardımcı ol.
Cevap " kızım annen yapma diyorsa yapma" Ne olur biraz götürsen mutfaktan azıcık oyalasan.
İyi tarafına denk geldi götürdü cadıyı salona. İyi gitti böreğimde bitti.
Şimdi biraz oyun zamanı öyle ya sıkıldı çocuk ama yüz buldu bu kez de kurabiyeyi nasıl yapıcam.
Yılmaz ne olur 5 dk. parka götür.?? Cevap " ne işim var uğraşamam şimdi"
Kızım yapma da çabucak bitsin sonra oyun oynarız " ııııı ııııı"
Kızım balkonda biraz tv izlesen ben hemen gelirim yanına sonra " ııııı ıııııııı "
Kızım benim yaptıklarıma dokunma ben sana biraz hamur vereyim al bunu da sen yap benimkilere dokunma olur mu?.. "ııı ııııı ıııı"

Yılmaaazzz artık tükendim!!! cevap " kızım annenin yapma dediğini neden yapıyorsun"
Ekmeğin arasına çikolata süreyim balkonda ye olur mu "hı hı "
oh şükür gitti yanımdan kurabiye de bitti . Dur daha mutfak toparlanacak her yer un oldu az önce döktü ya cadaloz nereye oh çekiyorsun.
Patesler haşlandı doğranacak tabak çatalı iyi ki sabahtan hazır etmişim.
İlk zil çaldı.
Kızım hoşgeldin yap "ııı ıııı"
Hadi 5 dk. içeride oturda bende son rötuşları yapayım "ıııı ııııı"
Mutfakta işim kalmadı emin miyim? Kızın karnı acıktı bunlardan yemez hadi birşeyler hazırla.
Saat 12 oldu misafirlerde gitti hadi artık uyuyalım kızım artık ayakta duramıyorum iyi direnmedi bu kez çok yoruldu öyle ya kolay mı koskoca bir evi viraneye çevirmek .
Eşim "eline sağlık herşey çok güzel olmuş nasıl yaptın çok lezzetli olmuştu arkadaşlarım çok beğendiler"
Gerçekten mi börek nasıldı ilk defa yapmıştım.
" çok güzeldi eline sağlık"

iyi hepsine değdi o zaman ama çok kırgınım sana.
Gözlerimin önünde sanki böyle bulut var gibi doğru mu yazıyorum. Çok uykum var belim tutmuyor ayaklarımın üzerine basamıyorum....

0 Responses to "ııı ıııı"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...