BALKABAĞI ÇORBASI

Author: LUGAS // Category:
BALKABAĞI ÇORBASI

Üst üste kabak tarifleri verdim,kabak tadı verdi demezseniz buyurun tarife

Farklı bir çorba denemesi daha,çorba çeşitlerimizi artıralım değil mi?
Bu kış balkabağını tatlı yapmamak için her yolu denedim,bu defa çorbasını yaptım ve umduğumun çok üstünde bir lezzetle karşılaştık herkese tavsiye ederim
2 dilim soyulmuş balkabağı,
1 adet patates,
1 adet soğan,
1 adet havuç kullanılabilir ama ben kullanmadım,
1 su bardağı süt,
1 kaşık tereyağı,
1 su bardağı etsuyu(isteğe bağlı)
1 çorba kaşığı tepeleme un,
Tuz,karabiber,pul biber

Kabak,patates ve soğanı küp şeklinde doğrayıp su ve et suyu ile birlikte kaynattım
Kısa sürede pişen sebzeleri el blendırı ile ezdim,
Un,tereyağı ve süt ile beşamel sos hazırlayıp çorbaya ilave ettim,
Çorbamızı pul biber dökerek acı biber sos ile afiyetle yedik

0 Responses to "BALKABAĞI ÇORBASI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...