Bahçe Günlüğü 2

Author: LUGAS // Category:
Bahçede heyecan verici süreç tüm hızıyla devam ediyor. Günbegün değişiklikler oluyor. Bu çok sevindirici bir durum :)

İşte vişne ağacı çiçeklendi. Kiraz ağacı henüz çiçek açmadı , yaprak dolu üzeri .

Minik elmalar hızla büyümekte. Kızlar sayıyor. 1,2, 3 , 4...minik elma.

Yaşasın sebze bahçesi iyiden iyiye yeşillendi. Neredeyse toprak gözükmeyecek. Arka bahçeye tamamen sebze ekildi.Haftaya bahçenin ıspanaklarını pişireceğim.

Tereler ...Henüz koparmaya kıyamıyorum. Ama tohuma kaçmadan hasat etmek lazım.

Dereotları...

14 adet mısır fidem var ve bunlar benim için çok önemli. Genetiği ile oynandığı için mısır ve ilgili hiç bir ürünü satın almıyorum. Aynı durum soya içinde geçerli.Mısır tohumlarını geçen yaz seyahatinde buldum ve sakladım. Bu mahsul güvenilir olacak.

Küçük iğde ağacının yaprakları okşanıyor...

Asma üç karış boyunda...Tam olarak tuttuğundan emin olmak için gelecek yazı beklemek gerekiyor.

İşte merakla beklediğim oldu: Su kabağı tohumu topraktan fışkırdı. Toprak kendisine verileni hiç reddetmiyor...Çok şükür.

0 Responses to "Bahçe Günlüğü 2"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...