Arkadaşlar bizim forumumuz(lütfen okuyun)

Author: LUGAS // Category:
Blog yazarı bayan arkadaşlarım Bloglarımıza yorumlar yaparak birbirimizi az çok tanıyor ve seviyoruz. Ben birşey düşündüm ve de yaptım birbirimizle daha yakından tanışıp sohbet edebileceğimiz, bloglarımızı tanıtbileceğimiz, bloglarımızla ilgili soruları sorunları yine birbirimizle paylaşıp çözüm bulabileceğimiz bir forum oluşturdum.
İnanın maddi bir menfaat olsun diye değil sadece güzel paylaşımlar yeni dostluklar kurmak amacım zaten reklam yayınlamayacağım göreceksiniz bunu. Tek tek de sayfalarınıza uğrayıp davet edeceğim gerçi ama buradan da yazmak istedim.

Önerilerinizle daha da geliştirebiliriz hep beraber forumumuzu bizim forumumuz olacak sadece bayanlara özel olsun istedim.
Katılım ve paylaşımlarınızı bekler hepinizi http://blogcuyuz.yetkinforum.com/forum.htm adresine davet ederim.
Sevgi ve saygılarımla..

0 Responses to "Arkadaşlar bizim forumumuz(lütfen okuyun)"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...