ARDA'NIN DOĞUMGÜNÜ

Author: LUGAS // Category:

Teyzemin kızı sevgili Reyhan'ın oğluşu Arda'nın doğum gününe davetliydik dün akşam. Çok güzeldi. Bir yaşına girdi dünyalar tatlısı Arda.

Gün içinde insan zamanın bir türlü geçmediğinden yakınıp durur ama bir bakmışsın yıllar su gibi akıp gitmiş bir yıl önce bu günde daha hastanede hiç birşeyden habersiz yatarken  şimdi emekliyor, gülücükler atıyor, oyunlar yapıyor, konuşmaya çalışıyor ah bir yürüse diyorsun yürüyor bu kez ah birde konuşsa, okula gitse, asker olsa, damat olsa diye bekliyorsun ne güzel duygular değil mi?  Allah isteyen herkese nasip etsin anne baba olabilmeyi.Arda'ya da uzun güzel bir ömür versin inşaallah. Bir ömür sağlıcakla mutlulukla yaşasın. 

Yine çok yormuş reyhan kendini birbirinden lezzetli ikramlar hazırlamış. Fotoğraf makinasını götürmedim maalesef ama bir iki fotoğraf isteyip izinleride olursa bloguma eklemek istiyorum Betüşümle Arda'nın birbirine sarılmış fotoğrafları vardı.Çok tatlılardı önceleri iyi anlaştılar ama bizim İki yaş sendromlarımız başladığı için Betüşün kıskançlıkları ağlamaları o yüzden pek oynayamadılar Betüş herşeyi sahipleniyor bizim değil diyorum ama anlatamıyorum bu da bir dönem işte çok sabır isteyen yorucu bir dönem inşaallah çabucak atlatırız. 

Gelelim menüye blogum yemek üzerine olduğum için ikramları yazmak istiyorum. Tabiiki öncelikle üzerinde Arda'nın fotoğrafı olan bir pasta yaptırmışlar aslında ben de şeker hamurundan güzel arabalı bir pasta hazırlayıp götürmek istiyordum ama daha acemi olduğum için becermedim. Bir daha ki doğum gününe inşaallah.

Azize teyzemin meşhur gözlemesi vardı çok güzel yapar ellerine sağlık. Yaprak sarması vardı  olmazsa olmazımızdır bizlerin.

Un kurabiyesi yapmıştı Reyhan içine tahin ve ceviz eklemiş en meşhur pastanelerde bile bulamazsınız eminim muhteşem bir tadı vardı ağızda nasıl dağılıyordu tekrar ellerine sağlık.

Perihan ablamda elmalı kurabiye yapıp getirmiş herkesin güzel yaptığı birşey vardır ya ben perihan ablamın elmalı kurabiyesini çok severim gerçi o herşeyi güzel yapar ama elmalı kurabiyesi ayrı bir lezzettir.

Makarna salatası, rulo börek, açma cevizli poğaça yapmışlar. Makarna salatasına dereotu ve salatalık eklemişler ben o şekilde hiç denememiştim daha önce değişik bir tat vermiş çok lezzetli olmuştu. Etimek tatlısı vardı onunda üzerini çilek jölesi ve taze çileklerle süslemişler görüntüsüde tadıda harikaydı.

İki gündür annemlerde kalıyorum ders çalışıyorum aslında bir iki tarif eklemek istiyordum ama bilgisayar inanılmaz yavaş fotoğraflar açılmıyor sanırım bir saatten fazladırda bu yazıyı yazmaya uğraşıyorum internet sürekli gidip geliyor. Bu ayın sonunda sınavlar bitiyor ekim ayına kadar bol vaktim olacak inşaallah hepsini ekleyeceğim biriken tariflerimin.

Tekrar doğum günün kutlu olsun Arda sana bol kazanç, mutluluk, sağlık, huzur diliyorum ailene hayırlı bir evlat olasın Rabbim seni ailene ailenide sana bağışlasın. 

0 Responses to "ARDA'NIN DOĞUMGÜNÜ"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...