ACI DOĞUM GÜNÜMÜZ

Author: LUGAS // Category:

22 temmuz kuzumun doğum günüydü en mutlu günümüzdü 2 yıl önce o gün merhaba demişti kızımız bize geçen yıl ailece kutlamıştık doğum gününü ne kadar mutluyduk.
Fotoğrafta gördüğünüz kayınbabam daha 1-2 ay öncesinden kayınvalideme "22 temmuz betülün doğum günüydü ne olur unutmayalım da yine gidip kutlayalım" deyip duruyormuş.
15 gün önce aniden rahatsızlandı doktoru bütün sevdiklerini çağırında son kez görsünler demiş hepimiz gittik bilinci açıktı ama bütün organları iflas etmiş durumu çok kötüydü herkesin teker teker elini sıktı veda eder gibi o günden sonrada gittikçe durumu ağırlaştı ama hiç konduramadım yok dedim kızımı dedesiz bırakmaz rabbim daha uzun yıllar beraber olacağız daha doğum günümüzü kutlayacağız olmadı olamadı.
20 temmuz da gece yarısı acı haberi geldi yıklıdım çok üzüldüm umutlu bekleyişle geçen 15 gün sonunda böyle acı bir haber mahvetti bizi.
Doğum gününe gidelim derken kendisi veda etti bize. Çok içime dokunuyor hastanede son kez gözümün içine bakıp bana elini sallaması hiç gözümün önünden gitmiyor.
Rabbim taksiratını affeylesin rahmetini esirgemesin üzerinden.

0 Responses to "ACI DOĞUM GÜNÜMÜZ"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...