2 Tarif Denemesi ve Tırmık

Author: LUGAS // Category: ,

















Hafta sonu evde bulunan bir paket mısır nişastasını değerlendirmek amacıyla kurabiye yapmaya karar verdim. Paketin arkasındaki tarife göre 2 paket nişasta kullanılıyordu. Bu yüzden yeni tarifler için blog dünyasına bir göz atmam yeterli oldu. Portakal Ağacı'ndaki tarifi değiştirerek uyguladım. Mükemmel oldu. Ağızda dağılan harika bir tat. Mantar kurabiyeyi hala denemediyseniz mutlaka siz de deneyin. Benim yaptığım tek değişiklik 1 paket margarin yerine 50 gr kadar tereyağı + 1 çay bardağı zeytinyağı kullanmak oldu.


















Yukarıdaki soğuk pastayı ise Yemekcini Şeyma'da gördüm ve yapmaya karar verdim. İlk yapıldığı zaman tüketilirse daha iyi olacağını düşünüyorum. Çünkü daha sonra buzlukta muhafaza ediliyor ve her yemek istediğinizde bir süre çözülmesini bekliyorsunuz. Eşim pastadaki mısır gevreği tadından pek hoşlanmasa da bence gayet güzel ve değişik bir tat.

Veee evimizin küçücük, sevimli mi sevimli yeni bireyi Tırmık :). Eşim kedilere bayılır bu yüzden doğum günü için ona unutamayacağı bir hediye vermek istedim. Tabi kedi arama bulma çalışmalarını kendisinden habersiz yapamadığım için pek sürpriz olmadı. 28 haziranı da daha fazla bekleyemediğimiz için cuma günü bu sevimli kedi ile Emek Veteriner Kliniği'nde tanıştık. Bu kliniğin en güzel hizmetlerinden birisi de evsiz hayvanları sahiplendirmek. Tırmığımızın 3 kardeşi daha vardı. Annesinden ve kardeşlerinden ayırıp eve getirmek biraz hüzünlendirse de yuvamızı açtığımız için çok mutluyuz. Siz de evinizi bu sevimli kediciklere açmak isterseniz bu kliniğe uğrayın lütfen. O kadar çok sahipsiz kedi ve köpek var ki içinizde biraz olsun şu görüntüler merhamet uyandırıyorsa onları sahiplenin. Biz şimdi neden bu işi daha önce yapmadığımız için soruyoruz kendimize.






Bu aralar vaktinin çoğunu uyuyarak geçiriyor. Tuvaletini gidip kumuna yapıyor. Size maması dışında getireceği bir yük neredeyse yok. Şu sevimliliğe ve güzelliğe bakıp bir kere daha düşünün lütfen.

0 Responses to "2 Tarif Denemesi ve Tırmık"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...