Yogurt Çorbasi & MiM

Author: LUGAS // Category:
Dünya Kadinlar Günümüz kutlu olsun hanimlar :)) Ilk defa yaptigim bu çorba tarifini paylasmak istiyorum sizinle. "Sipsak çorba" diyorum ben buna :) Hemen hazir olan basit ama lezzetli bir çorba..

Malzemeler:
  • 1 yumurta
  • 2 y.k. un
  • 3 y.k. yogurt
  • 4 s.b. soguk su
  • tuz
  • siviyag
  • pul biber
  • nane

Yapilisi:

Yumurta, un ve yogurt bir tencereye alinip güzelce çirpilir. Pürüzsüz bir hal alinca karistirarak 4 s.b. su ilave edelim. Tencereyi atese koyup ara ara kaynayana kadar karistiralim. Bir 5 dk kaynadiktan sonra altini kapatalim. Tuzumuzu ilave edelim. Nane-pulbiber-siviyag üçlümüzü hazir edip çorbamiza ekleyelim. Isterseniz kaselerede koyabilirsiniz ama ben çorbanin içine katmayi tercih ettim. Afiyet olsunn :))

Veee gelelim Pembelimin mimine.. Çantamda neler tasiyorumm ??

  • Cüzdanim
  • Islak mendil
  • Günlük Dualar kitapcik
  • Açilinca poset olan bisey Türkiyede varmi bilmiyorum)
  • Ceptelefonum
  • Selpak mendil

Simdi benimde mimlemem gerekiyor ancak herkes almis bile bu mim'i galiba :)) Mimlenmeyen varsa buyursun :))

Hepinize iyi haftalar diliyorum arkadaslar

0 Responses to "Yogurt Çorbasi & MiM"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...