YENİ KALIPLARLA KURABİYELER

Author: LUGAS // Category: ,


İşte size yeni kalıplarımla yaptığım kurabiyeler. aslında Cuma günü yapmıştım fakat ancak yayınlayabiliyorum. Tarifi çok kolay bir hamur. Baya da bereketli oldu. Royal icingli olanların haricinde bundan sonraki yazımdada göreceksiniz hamuru renklendirerek yeni denemeler yaptım. Zaten mutfağa ne zaman girsem ve böyle şeyler yapsam kendimi frenleyemiyorum. Yoruluyor aslında insan ama o an anlamıyor sanırım.
Lafı fazla uzatmadan geleyim tarife
malzemeler:
250 gr margarin
1 yumurta
1portakal kabuğu rendesi
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
1 çay bardağı mısır nişastası
1 su bardağı pudra şekeri
1 tatlı kaşığı toz tarçın
aldığı kadar un
Hazırlanışı
Tüm malzemeleri karıştırıp pürüzsüz bir hamur elde ediyoruz. Buz dolabında üstünü örterek yarım saat bekletiyoruz. Çıkarınca dolaptan un serpili tezgahta yarım santim kalınlığında açıp kalıplarla kesiyoruz. 180 derece fırında 15-20 dakika pişiriyoruz.
Piştikten sonra soğumasını bekleyip royal icing ile süslüyoruz.
Afiyet Olsun.

0 Responses to "YENİ KALIPLARLA KURABİYELER"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...