YAVRU KÖPEK SEVGİSİ

Author: LUGAS // Category: ,

Uzun zaman önce Lorraine'in blogunda gördüğüm yavru köpekli bu figüre bayılmıştım.Yapıp yapmama konusunda kararsız kalsamda en sonunda dayanamadım ve yaptım :) Lorraine'in figürleri bu camiada benim için tartışmasız en iyisi doğrusu. Gerçekten çok çok beğeniyorum onun tarzını. Bu figüründe nasıl yapıldığı ile ilgili ders notlarını yapmış. Artık bir resimden figür yaparken iyice araştırmadan yapmıyorum :) İsteyenler bu ders notlarını şurdan satın alıp faydalanabilirler.

Bu figürü çalışırken yeni şeyler öğrendiğimi söyleyebilirim. Mesela birbirine bağlantılı figürler yaparken hangi parçayı ne zaman yapacağınızı önceden planlamalısınız. Ben köpeğin sağ kulağını iki kere yapmak zorunda kaldım. Köpeği yaptıktan sonra figürün elini koymak isteğimde kulağının altına yerleştiremedim. Kulağı çıkarıp eli yerleştirdim, daha sonra kulağı tekrar yapıp ekledim. Bu tip şeylere dikkat edip, düşünerek hareket etmek gerekiyor. Bu figürü yaparken çok eğlendim ve onu biblo niyetine kızımın odasında kullanmayı düşünüyorum :) Onu çok sevdim :)




0 Responses to "YAVRU KÖPEK SEVGİSİ"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...