UZANMIŞIM DENİZE :)

Author: LUGAS // Category: ,



Geçtiğimiz hafta sonu gerçekten benim için çok yoğun geçti. Cuma günü işyerinden izin alarak Mısır'dan gelen (görümcem) Sevgi ablamı da alarak Lüleburgaz'a diğer görümcem olan Jale ablama gittik. Çok güzel bir hafta sonu geçirdik :) Pazar günü Sevgi ablamı bırakıp, teyzemin oğlunun düğününe uğradıktan sonra akşama doğru eve gelip, ortada pandispanyası bile olmayan bir pastayı yaptım. İşyerinde çok ama çok sevdiğim Aynur ablanın Cumartesi, Filiz'in ise Pazar günü doğum günleriydi. Onlar için pasta yapmazsam kesinlikle olmazdı :) Uzun zamandır tatile çıkamayan, fakat çok gitmek isteyen Aynur abla için bu pastayı kitapta ilk gördüğümde kesin yapmalıyım diye düşünmüştüm. Umarım bu sene, bu pastadaki gibi deniz yatağında sere serpe bol bol güneşlenip denize girebilir :) İyi ki doğdunuz ve iyi ki hayatımdasınız sizleri çok seviyorum :)

Pastanın kendisi daha önce yaptığım limonlu pastanın aynısıdır. Tek farkı içine çilek koymak oldu. Uzun zamandır benden Aynur abla ve işyerindekiler bu pastayı istediği için elbette başka türlü olamazdı :) Pastanın üstüne kremayla deniz görüntüsü verdim. Kenarlarını şeker hamuruyla kapladım. Bu pastanın pandispanyası çok hafif olduğundan üzerini tamamen şeker hamuruyla kaplamak istemedim. Pandispanyayı ilk defa yapar yapmaz kullanmak zorunda kaldım ve gerçekten neden beklenmesi gerektiğini daha iyi anladım. Kesmekte çok zorlandım doğrusu :( Bir daha hiç bir pastada, pandispanyayı aynı gün yapmak zorunda kalmam inşallah :)



0 Responses to "UZANMIŞIM DENİZE :)"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...