Uno'nun hediyesi ''Hamburgerler''

Author: LUGAS // Category: ,
Bu akşam yemeği için yapıldı bu hamburgerler.
Yemeğimizin yapılma sebebi Uno ekmeğin bize gönderdiği ekmekler.
Uno blogger sofrası'ndan aldığım davete icabet edemedim ama bu güzel hediyeler ve gösterdikleri incelik için teşekkür ediyorum.

Hediye paketimi heyecanla açıp büyükhamburger ekmeklerini görünce,hemen bu akşam yapmalıyım diye düşündüm.
Geçtiğimiz günlerde Hometv'de izlediğim Amerika'da yapılan hamburger yarışmasından aklımda kalan birkaç detayı kullandım yaptığım hamburgerlerde.

Sonuç olarak çok beğenildi tadanlar tarafından.Hazırlık aşaması biraz uğraştırsa da haftaya yılbaşı tatili için gelecek olan oğluma da yapmak için 2 adet ekmeğim dondurucuda şu an.
Öncelikle kurusoğanları biraz zeytinyağında soteleyerek karamelize olmalarını sağladım(kısık ateşte olmalı).Biraz mantarı yine zeytinyağı ile pişirdim.
Daha sonra,köftemi hazırladım,kıvırcık,kornişon turşu,domates ve kaşar dilimleri hazırladım.
İki adet büyük köfteyi yapışmaz tavada ızgara şeklinde pişirdim bir köftenin üzerine bir dilim kaşar koydum ve diğer pişmiş köfteyi üzerine kapattım.Biraz da bu şekilde pişirdim tavada.Daha sonra bütün malzemeyi istediğim sırayla ısınmış ekmeğin alt tabanı üzerine dizdim.İsteğe göre hardal,ketçap ekledim ve sıcak servis ettim.

0 Responses to "Uno'nun hediyesi ''Hamburgerler''"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...