Truff Pastası

Author: LUGAS // Category:





Malzemeler;

Eti form Light müsli
7-8 dilim çikolatalı kakaolu kek (Bende damla çikolatalı kakaolu kek vardı onu kullandım)
1 Kutu Tikveşli Süt Kreması (Sıvı Krema)
150 gr.kuvertur yada damla çikolata
Üst Kreması İçin;
1.5 bardak süt
2 poşet kremşanti
Sosu;
Pınar hazır çikolata kakao sos

Hazırlanışı;

Süt kreması ısıtılır ve içerisine çikolata ilave edilir.Eriyen çikolatalı ganaj kremanın içine kırılarak kek parçaları katılır.Ve iyice boca edilir.Daha sonra Truff hamuru bir kalıba yaerleştirilir.Ben kelepçeli bir kalıpta yaptım.İyice Kalıba bastırılır.Daha sonra başka bir kapta 1.5 bardak süt ve kremşanti çırpılır.Truff hamurunun üzerine dökülür.Ve 1 gece yada en az 4-5 saat buzdolabında dinlendirilir.Servisten önce çikolatalı sos ile değişik şekiller verilir.Ben ebru deseninde şekiller verdim.Daha önceden evde bulunan müslili truff topları ilede süsledim.Sizde değişik süslemeler yapabilirsiniz.Soğuk olarak servis edin..Afiyet Olsun..
Not:Kuvertur Bitter olduğu için yada damla çikolata,ve kekimde kakaolu oldugu için yoğun bitter tadında trufflar oldu..Bitter sevenler için çok ideal bir tatlı..

0 Responses to "Truff Pastası"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...