soslu palamut

Author: LUGAS // Category:

Hafta başına mantılarla pastalarla girdik! en azından hafta sonunu kurtaralım barii..

Bu akşamdan itibaren öğünleri daha hafif geçirmeye niyetliyim. Allahtan balıkçı denk geldide bu akşam için sözümü tutabildim. ;)

Daha da hafif bir öğün olsun diyede balığı folyoda kendi suyuyla falan fırında yapmak istedim. Ortaya böyle bir şey çıktı ve gerçektende çok lezzetli oldu. .

Piştikten sonra balığın derisi tek parça olarak rahatlıkla çıkıyor.

Vallahi lokum gibi oluyor arkadaşlar şiddetle tavsiye ediyorum.!





Malzemeler:
4 adet palamut (ayıklanıp doğranmış)
1 ad. pırasa
1 ad. kırmızı biber
1 ad. yeşil biber
2 ad. soğan
1 ad. limon
sos için:
4-5 diş sarımsak
1 çay bardağı Zeytin yağ
1er tatlı kaşığı Pul biber, kara biber, tuz
Ben balıkları temizlenmiş ve doğranmış olarak aldım. Sadece içini çok güzel yıkadım ve suyunu salması için süzgece koydum. Pırasayı, kuru soğanı, kırmızı ve yeşil biberi yıkayıp, dilim şeklinde doğradım. Fırın tepsisine folyoyu serdim. Doğranmış sebzeleri folyonun üzerine serpiştirdim. Başka bir kapta balığın sosunu hazırladım. Sosu balık dilimlerinin iki yüzünede bolca sürdüm ve tepsiye yerleştirdim. Dilim limonları balığın üstüne dizdim. Folyoyla üstünü kapatıp her tarafından sıkıca katladım. 250 derecede ısıttığım fırında 1 saat pişirdim
Afiyet olsun..


0 Responses to "soslu palamut"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...