Siyah-Beyaz Kek Pastası (40.Hafta P.D.Ç.S Etkinliğine Gönderiyorum)

Author: LUGAS // Category:




Artık kalan kekleriniz ziyan olmayacak..Politikacı gibi konuştum değilmi :) Gerçi ben hiç ziyan etmem ya buzluğa atarım ay çöreği yapmak için ya bi şekilde tüketirim..Genelde zaten kalmaz tükenir..Fakat bu sefer aynı gün içinde 2 kek yapınca tüketilmesinde zorluk oldu..Misafirlerimden arta kalan miktar çok fazlaydı..Hemen bir kekiki truff pasta (aşağıda var tarifi) ,diğer kekimide bu şekilde değerlendirdim..Sonuçmu?
Gördüldüğü gibi harika..Tadı ise gerçek pastaları aratmayacak kadar mükemmel..Herkes beğendi diyebilirim :) İkiside benim kendi uydurmam ama sonuç güzel olunca tekrar tekrar yapacağım kesin..
İşte Tarifi :))

Photobucket
7-8 dilim kakaolu ve sade karışımlı kek (Daha önceden yapmış oldugum neskafeli ve kakaolu damla çikolatalı keki kullandım.2 gün beklemiş)
2 bardak süt
2 poşet kremşanti (1 kutu pakette 2 adet yer alanlardan)
1 paket minik lokmalık Eti Cin
1 çay bardağı damla çikolata


Hazırlanışı;


2 poşet kremşati ile 2 bardak süt çırpılır.İçine elle parçalanmış kekler ilave edilir ve iyice kekle kremşanti boca edilir ve bir kalıba yerleştirilerek düzlenir (ben en küçük boy çember kalıp kullandım)..1 gece dinlendikten sonra kalıptan çıkarılır ve eti cin ve damla çikolata ile süslenir.Afiyet Olsun.

Kullandığım Kek'e bakmak için aşağıdaki linke tıklayınız...

http://degisiktatlar.blogspot.com/2009/03/neskafeli-cikolatal-kek.html




0 Responses to "Siyah-Beyaz Kek Pastası (40.Hafta P.D.Ç.S Etkinliğine Gönderiyorum)"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...