Şekersiz Çilek Marmelatı

Author: LUGAS // Category: ,


Bu marmelatta hiç şeker yok, çilekler elma suyu ile kaynatılıyor. Bu fikri, 1 ay önce alıp deneyelim dediğimiz ve bağımlısı olduğumuz Doğa marka marmelatlardan aldık. Marmelat kavanozlarının arkasını okuduğumuzda sadece elma suyu ile tatlandırıldığını okuyunca annem ben bir deneyeyim bunu evde dedi ve başardı :). Bu resimde gördüğünüz ilk denemesi gayet güzel olmuş. Bugün ise 2. denemesini yapacak. Tek problem 1 litre katkısız elma suyu + 1 kilo çilekten yaklaşık bir kase marmelat çıkması :). Sizi bilmiyorum ama şeker dolu reçele ben bunu tercih ederim. Yok ben evde uğraşamam hazır alırım diyorsanız da Doğa'nın marmelatlarını mutlaka deneyin. Ben böğürtlen, ablam kuşburnu, annem kızılcık, eşim ise ahududu ve böğürtlen çeşitlerini çok sevdik. Biz denemesini çilek ile yaptık. Vişneler çıkınca da bu yöntemi kullanarak marmelatını yapabilirsiniz. Tarifi çok basit; tencereye elma suyunu ve yıkayıp ayıkladığınız çilekleri koyun. 1,5 - 2 saat boyunca özleşene kadar kaynatın. Dikkat edin dibini tutmasın. Afiyet olsun..

0 Responses to "Şekersiz Çilek Marmelatı"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...