Pazar Kahvaltisi

Author: LUGAS // Category:

2 gecedir uykusuzum, gece gec saatlere kadar uyku gelmiyor, sabah da 2 cocukla fazla uyuyamiyorum, erken saatlerde gune merhaba diyorum. Bu hosuma da gitmiyor degil, annemler her zaman "erken kalkan yol alir" derdi. Hatta bazi zamanlar abartip 5-6 gibi uyandigimda olur, cocuklarim uyanikken yapamadiklarimi o zaman yaparim iste.

Sabah sabah kucuk ekmekciklerden yapacaktim bugun ama uyku sersemligi makinaya yanlis hamur koymusum ve yine Bisii yapmaya karar verdim. Esim ve oglumda bayila bayila yerler nasilsa. Tarifin yapim asamalarini gormek isteyenler Bisii burayi tiklayarak ulasabilirler. Ben yine de tarifini buraya yaziyorum. Butun ailenin bir arada oldugu pazar kahvaltilarinda degisik bir lezzet diye dusunuyorum.

Bir tepsinin uzerini yagladim ve hamurdan cevizden buyuk, yumurtadan kucuk parcalar koparip bezeler yaptim. Sonra bu bezeleri yagladigim tepside elimle actim ve ortalarini parmagimla deldim. Ardindan kizgin yagin icine biraktim ve kabarmalarini seyrettim. Donut gorunumlu BISII oldu yaptiklarim... Az once arsivden fotograf yuklemistim, Bisiler pisince hemen fotografi degistirdim ve taze taze gormenizi istedim. Daha once yapmis oldugum bu tarifi de sizlere degisik bir kahvalti alternatifi sunmak icin tekrardan siteme eklemis oldum.

Malzemesi (Yaklasik25 adet) :

1,5 su bardagi su
1 pk. instant maya
1 tatli kasigi tuz
Aldigi kadar un
Ele yapismayan yumusacik hamur olmali

0 Responses to "Pazar Kahvaltisi"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...