Nisan Pastasi 2...

Author: LUGAS // Category:

Oyle kosusturmacayla geciyor ki gunlerim 1 ay olmus gorusmeyeli, nasil gunler gecti bilmiyorum... Son 3 hafta bu pastayi dusunmekle gecti diyebilirim. Yapabilirmiyim, pasta devrilip rezil olurmuyum derken kendimi yedim bitirdim ve hersey geride kaldi...

Bu pastayi genc bir ciftin nisan toreni icin yaptim. Yaklasik 200 kisilik bir pasta... Ilk defa kocaman bir pasta yapacagim icin olculeri konusunda cok zorlaniyordum. Her zaman ki gibi yine yeniden Ayse imdadima yetisti... Bana o kadar faydali linkler verdi ki artik kac kisiye hangi ebatlarda pasta yapmaliyim, yuvarlak olursa nasil olur, kare olursa nasil olur gibi bir endisem kalmadi... Tekrar tekrar Yaman Ayse`ye tesekkur ediyorum.

Gelelim pastaya... Pastanin uzerini seker hamurlu ve iki renkli istemislerdi... Icerisi de her zamanki pastaci kremasi ve pandispanyadan yapildi... Tadini cok begendiler, cok hafif buldular... Dizaynini da cok begendiler ama bazi hatalarim olmustu her zaman ki gibi... Oncelikle seker hamurunu yumusatmam cok zor oldu, ne kadar yogursam da bir turlu kivamina gelmedi ve katlarken bir kac yerinde yirtilma oldu... O yuzden cicekleri hata kapatmak icin kullandim...

Nisan yerinde cektigim fotograflar cok kotu cikti, o yuzden sizlere detayli fotograf sunamayacagim...Ilk fotograf arkadasimin evinde (nisan yeri bizden 100 km uzaklikta oldugu icin pastayi firindan ciktigi gibi goturdum, butun islemleri arkadasimin evinde yaptim)... Ikinci pet siseli fotograf nisan yerinde...

Hepinize kucak dolusu sevgiler.....


0 Responses to "Nisan Pastasi 2..."

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...